[Arm-netbook] Fwd: http://www.xataka.com- Nuevo comentario en: El cerebro de muchos de tus gadgets cabe en una cartera: EOMA68

GaCuest gacuest at gmail.com
Wed Jul 13 08:05:25 BST 2016

El 13 de julio de 2016 a las 5:10:37, Luke Kenneth Casson Leighton
(lkcl at lkcl.net) escribió:
> hi manuel would you be happy to translate, "it is good that someone
> understands and i am happy to be able to reduce frustration for you -
> thank you with much gratitude"

“Está bien que haya gente que lo entienda y estoy feliz de ser
capaz de reducirte esa frustración - muchísimas gracias"

This would be the best translation, as for example, the perfect
translation of “thank you with much gratitude" is “gracias con
mucha gratitud", but that expression sounds very strange in
Spanish and nobody uses anything similar.